Zanim nastąpią awarie sieci trakcyjnej PKP


"Transport ciężkich towarów jest możliwy wyłącznie po linii kolejowej o odpowiednich parametrach. Ciężkie składy towarowe potrzebują nie tylko odpowiednio wzmocnionej nawierzchni torowej, ale także sieci trakcyjnej o wysokiej obciążalności i stabilnym napięciu. Wszystko po to, aby zapobiec spadkom napięcia i przerwom w zasilaniu, a tym samym wymuszonym zatrzymaniom i postojom pociągów."  Czytaj więcej



Dlatego też należy dbać o sieć trakcyjną, odpowiednio ją naprawiać i konserwować, aby dobrze służyła swoim celom.



Wspomnienia, kiedy jeszcze w mojej okolicy kolejowej jeździły takie pociągi, czyli zmodernizowane EN57. Miejsce obserwacji Wiadukt Rurka koło Goleniowa.


Dwa EN57 jadą do Świnoujścia, 12.06.2016


EN57-1594 poþołudniową pora zmierza w stronę Świnoujścia.





Przed chwilą przeczytałem o konkursie "Orzeł Innowacji", jaki zorganizowała redakcja gazety  "Rzeczpospolita". PKP Energetyka została nagrodzona za wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zapewnienia Sprawności Sieci Trakcyjnej. Głównym celem projektu było ograniczenie awarii sieci trakcyjnej poprzez wprowadzenie innowacyjnych metod zarządzania opartych o rozwiązania cyfrowe. W  skrócie polegało to na opracowaniu nowej metody tzw. predyktywnego zarządzania awariami (przeciwdziałania awariom zanim wystąpią). Źródło: Rynek kolejowy

Pociąg dla twojego dziecka
Zabawkowe kolejki to niepodważalnie klasyka, która cieszy się popularnością od wielu, wielu lat. Zabawkowe pociągi są kochane zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Powyżej widzimy model, przeznaczony dla maluchów już od 12 miesiąca.




Jeden z Zakładów PKP Energetyka do utrzymania sieci trakcyjnej, w Goleniowie. Zdjęcie pochodzi z 2010 roku.

Katalog stron gdzie warto umieścić stronę... Katalog stron internetowych

Komentarze