Zachodniopomorska flota pociągów starych, nowych i nowszych zauważona na szynach.
EN57AL starszy zmodernizowany gatunek, któremu grozi powolne wymarcie, zostanie powoli zastąpiony prze nowe.
ED78 czteroczłonowy przedstawiciel wśród floty.
SA136 pierwsze pociągi z takim pstrokatym malowaniu, pojawiły się od czerwca 2010.
SA136-005 spostrzeżony na południowym kursie do Szczecina, 15 czerwca 2017.
Najnowsze nabytki z floty EN63A-032 i 033 mkną w stronę morza, do Świnoujścia.
ED78-001 wraz z drugim podobnym składem udają się w stronę Poznania, 18.06. 2017.
SA139-002 jeden z dwóch takich dwu członowych pociągów wjeżdża do Goleniowa.
Złoty pociąg EN63A-031 jeden taki w wyjątkowym złocie do promocji regionu zachodniopomorskiego.
EN63A-035 na stacji Goleniów w niedzielne popołudnie, doliczyć się już można 8 sztuk z zamówienia 12 trojczłonów i 5 czteroczłonów z Newagu.
Już zostało złożone zamówienie uzupełniające na 6 trójczłonowe i 4 czteroczłonowe pociągi
EN57AL starszy zmodernizowany gatunek, któremu grozi powolne wymarcie, zostanie powoli zastąpiony prze nowe.
ED78 czteroczłonowy przedstawiciel wśród floty.
SA136 pierwsze pociągi z takim pstrokatym malowaniu, pojawiły się od czerwca 2010.
SA136-005 spostrzeżony na południowym kursie do Szczecina, 15 czerwca 2017.
Najnowsze nabytki z floty EN63A-032 i 033 mkną w stronę morza, do Świnoujścia.
ED78-001 wraz z drugim podobnym składem udają się w stronę Poznania, 18.06. 2017.
SA139-002 jeden z dwóch takich dwu członowych pociągów wjeżdża do Goleniowa.
Złoty pociąg EN63A-031 jeden taki w wyjątkowym złocie do promocji regionu zachodniopomorskiego.
EN63A-035 na stacji Goleniów w niedzielne popołudnie, doliczyć się już można 8 sztuk z zamówienia 12 trojczłonów i 5 czteroczłonów z Newagu.
Już zostało złożone zamówienie uzupełniające na 6 trójczłonowe i 4 czteroczłonowe pociągi
Komentarze
Prześlij komentarz