Lokomotywa z silnikiem dojazdowym

 Nowoczesna lokomotywa elektryczna z silnikiem dojazdowym E6ACTd-101
wjeżdża na stację w Goleniowie, 09 lipca 2017.


 Lokomotywa Dragon firmy Freightliner zatrzymała się na stacji, kończąc tym samym bieg. Za chwilę pantografy zostaną opuszczone.




Grupa Orlen chce wydzierżawić 14 lokomotyw elektrycznych lub elektrycznych z silnikiem dojazdowym. Dzierżawa miałaby się zacząć już od 1 stycznia 2018 roku i trwać 2 lub 3 lata. Elektrowozy miałyby dotrzeć do baz Orlenu w Płocku i Trzebini pomiędzy grudniem 2017 a marcem 2018 roku. Orlen potrzebuje ich do obsługi pociągów wyłącznie na terytorium Polski.


 Pozyskanie nowoczesnego taboru kolejowego usprawni również prace manewrowe, co wpłynie na poprawę efektywności kosztowej.


 Rozpoczęły się manewry na spalinowym silniku dojazdowym. Ta lokomotywa została wyprodukowana przez Newag, firmę z Nowego Sącza.


 Lokomotywy  pozwolą zapewnić wyższy poziom dostępności taboru kolejowego – informuje „Rynek Kolejowy” biuro prasowe Grupy Orlen.


 Jak dodają przedstawiciele, chodzi o „wyjście naprzeciw oczekiwaniom głównego klienta” spółki Orlen Koltrans, którym jest PKN Orlen, w zakresie jakości i terminowości realizowanej spedycji.


Rozpoczęło się wtaczanie wagonów na bocznicę, pozyskanie nowoczesnego taboru kolejowego usprawniło również prace manewrowe. Już nie potrzebna jest druga lokomotywa spalinowa.


 Nowoczesna lokomotywa elektryczna z silnikiem dojazdowym lekko sobie radzi, wpychając skład około 20 pełnych wagonów, załadowanych kruszywem do budowy dróg.


Oba odbieracze prądu opuszczone, a lokomotywa dalej manewruje.


Manewry się zakończyły, wagony znalazły się na bocznicy.

Komentarze