Od kilku dni kursuje nowe


EN57AL-1515 tuż przed Goleniowem, 18.08.2015
Od kilku dni kursuje nowe, czyli bardziej po modernizacji.

Gdy przyszedłem na stacje, stał SA139-002 zwany potocznie rekinem, przyjechał z Kołobrzegu



Za chwilę dołączył drugi SA139-001 i mamy bliźniaki na stacji.
Goleniów 19.08.2015

A za kilka minut wjechał w perony goleniowskiej stacji TLK48154 WIKING, obrał sobie jako cel dotarcie nad morze do Świnoujścia.



  Odprawiłem też ten pociąg i zrobiłem sobie przerwę, poszedłem do sklepu.


Za bardzo się guzdrałem i zabrakło 10 sekund, aby zrobić fotkę od przodu. Na zdjęciu ładnie się prezentuje ET42-026

 Z upływem lat zainteresowanie koleją, zwłaszcza tą dawną, stale rośnie. Jest wydawanych kilka czasopism kolejowych, natomiast nie ma w współczesnej literaturze polskiej żadnej książki. "Kolej retro w opowiadaniach, przysłowiach i anegdotach" uzupełnia tę lukę.

Kilka dni wcześniej, zaobserwowany bliżej nieokreślony opóźniony pociąg IC z dwiema lokomotywami.
Okazało się, że nie tylko ja obserwuje pociągi, zauważyłem też na drodze kobietę z psem.

A także jakiś pociąg specjalny, czy służbowy.
Spacer, czy trening zakończony, można wracać do domu.

 Ale zawsze warto mieć głowę na karku w pociągu, gdy robimy wycieczkę z rowerem.
Aktualizacja  czy modernizacja 15.01.2017

Komentarze