Budynki i budowle kolejowe

 Ruina budynek kolejowy w Stargardzie, widoczna kładka łączy, a właściwie pewnie łączyła dawno temu w 2008 roku.


 Wstęp surowo wzbroniony napis mówi sam za siebie.


Lepiej się wspinać wysoko stąpając po sprawdzonych rozwiązaniach.
 2-stopniowa drabina sprawdzi się podczas sięgania po rzeczy ustawione na wysokich półkach, mycia okien lub w czasie remontów. Idealna do domu, garażu, warsztatu lub piwnicy.


 Kładka do byłej lokomotywowni w Stargardzie.


" Oooo, eeee, kocham tylko Ciebie
Oooo, eeee, z Tobą jest jak w niebie"
 Tekst 1 piosenki.

 Kocham Tylko Ciebie

"Bo dzisiaj wiem, że kocham tylko Ciebie A mój świat nie liczy się bez Ciebie Wiem, że z Tobą jest jak w niebie Moje serce gubi rytm."
Tekst 2 piosenki.


 "Zanim powiesz, zanim mi odpowiesz. Nim coś zmienisz, zanim mnie wymienisz. Słuchaj serca, słuchaj swego serca. Wiem, że kochasz mnie wciąż…" Tekst 3 piosenki.


 Żarowo k. Stargardu, budynek na przystanku kolei wąskotorowej. 2008 rok, pociągi tu w tym czasie już nie jeździły.



Komentarze